2011. július 25., hétfő

Gyermekkorom kedvenc ételei

Én is kaptam egy játékfelhívást.... Köszönöm Perl-eni!!!

Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedves ételeit, sütijeit blogunkon! Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van. Így jobban megismerhetjük egymás ízvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is.


Nem választanék ki 5 embert, úgy gondolom, nagyon sokan már részt vettetek a játékban, így nem szeretném, ha Valakihez többször is eljutna... Úgy gondoltam, bárki, akinek kedve lenne, írjon ehhez a bejegyzéshez, szívesen elolvasnám, ki mit szeretett enni...:)

Azt én kedvenceim:
-kakaós csiga
-rántott patiszon
-kovászos uborka (minden mennyiségben)
-palacsinta
-székely káposzta
-rizses leves
-rántott sajt
-és még sorolhatnám....a tök főzeléket nem szeretem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése