2014. június 29., vasárnap

Körömvirágos levendula szappan




Ez a szappanfőzés csupa új dolgokról volt híres. Vettem új szappan formát, amit már nagyon vártam, hogy kipróbálhassak. Kaptam egy kis körömvirágot a nővéremtől a kiskertből, amit leszárítottam, és szintén nagyon vártam, hogy betehessem a szappanba. Szedtem hozzá egy kis levendulát is, nem tudtam, milyen lehet a két virág együtt, de egymás mellett nagyon szépen mutattak. Aztán beleszórtam a puding fázisnál a szappanba. Izgatottam figyeltem, hogy mi lesz a két virággal a szappanba. Sajna a levendula elveszti a lila színét, ill. még annyit tanultam, hogy ennél több virágot kell tennem a masszába, hogy jobban látszódjék. A végeredmény így is szuper lett szerintem... :)

Egyébként a mákos szappan receptjét készítettem el megint, csak lecseréltem a mákot virágokra, ill. az illaton változtattam. Nagyon szuper lett az a szappan, szóval ez a recept biztosan marad a füzetbe! :)

összetevők: olívaolaj, méhviasz, jojoba, ricinus olaj, mandulaolaj, sheavaj, kókuszolaj, levendula olaj, szárított levendula és körömvirág. szuperápolóként makadámdió-olaj került bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése